Zasady uwzględniania reklamacji
- Zgłoszenia należy dokonać drogą mailową do Działu Zamówień: zamowienia@kombinatkonopny.pl oraz do opiekuna.
- Zwrotu należy dokonać na swój koszt wraz z załączonym FORMULARZEM ZWROTU.
- Dział Zamówień weryfikuje przesłany towar – sprawdza stan opakowań, pełnowartościowość produktu, ilości i zgodność z formularzem. Po pozytywnym przyjęciu towaru, udziela informacji klientowi o weryfikacji reklamacji. W przypadku uszkodzenia opakowania może zostać naliczona opłata za zniszczone opakowanie.
- Przesłanie towaru bez zachowania terminu lub bez wcześniejszego zgłoszenia produktu będzie się wiązał z odmową wymiany towaru.
- Produkty proszę przesłać w terminie 14 dni od zgłoszenia na adres: KOMBINAT KONOPNY S.A. ul. Berylowa 7F, 82-310 Gronowo Górne. Tel. dla kuriera: 661 446 886, mail: zamowienia@kombinatkonopny.pl – zwracający pokrywa koszt przesyłki. Zwracamy koszt przesyłki, jeśli reklamacja zostanie uznana pozytywnie (pomyłka po stronie producenta, wybrakowany bądź uszkodzony towar).
- Krótka data ważności produktu nie jest podstawą do złożenia reklamacji.
- Prosimy o przekazanie tych wytycznych osobom odpowiedzialnym za stany magazynowe w Państwa firmie.
Nie znalazłeś tu rozwiązania swojego problemu?
Napisz do nas lub zadzwoń:
Telefon:
Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.
Pracujemy w godzinach:
pon. – pt. 7:00 – 15:00
Adresy mailowe:
zamówienia@kombinatkonopny.pl
reklamacje@kombinatkonopny.pl
Zazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 – 2 dni roboczych.
Adresy do wymiany i reklamacji:
KOMBINAT KONOPNY S.A.
ul. Berylowa 7F,
82-310 Gronowo Górne