Zasady uwzględniania reklamacji


  • Zgłoszenia należy dokonać drogą mailową do Działu Zamówień: zamowienia@kombinatkonopny.pl oraz do opiekuna.

  • Zwrotu należy dokonać na swój koszt wraz z załączonym FORMULARZEM ZWROTU.

  • Dział Zamówień weryfikuje przesłany towar – sprawdza stan opakowań, pełnowartościowość produktu, ilości i zgodność z formularzem. Po pozytywnym przyjęciu towaru, udziela informacji klientowi o weryfikacji reklamacji. W przypadku uszkodzenia opakowania może zostać naliczona opłata za zniszczone opakowanie.

  • Przesłanie towaru bez zachowania terminu lub bez wcześniejszego zgłoszenia produktu będzie się wiązał z odmową wymiany towaru.

  • Produkty proszę przesłać w terminie 14 dni od zgłoszenia na adres: KOMBINAT KONOPNY S.A. ul. Berylowa 7F, 82-310 Gronowo Górne. Tel. dla kuriera: 661 446 886, mail: zamowienia@kombinatkonopny.pl – zwracający pokrywa koszt przesyłki. Zwracamy koszt przesyłki, jeśli reklamacja zostanie uznana pozytywnie (pomyłka po stronie producenta, wybrakowany bądź uszkodzony towar).

  • Krótka data ważności produktu nie jest podstawą do złożenia reklamacji.

  • Prosimy o przekazanie tych wytycznych osobom odpowiedzialnym za stany magazynowe w Państwa firmie.

Nie znalazłeś tu rozwiązania swojego problemu?


Napisz do nas lub zadzwoń:
Telefon:

+48 661 446 886

Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.

Pracujemy w godzinach:
pon. – pt. 7:00 – 15:00

Adresy mailowe:

zamówienia@kombinatkonopny.pl
reklamacje@kombinatkonopny.pl

Zazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 – 2 dni roboczych.

Adresy do wymiany i reklamacji:

KOMBINAT KONOPNY S.A.
ul. Berylowa 7F,
82-310 Gronowo Górne